Magtheridon´s Lair
Magtheridon má celkem 3 fáze. Ze začátku stojí uprostřed místnosti, kde je spoután banishem pěti Hellfire Channeleremi, kteří kolem něj stojí v kruhu. Channeleři nemají aggro range, fight začne až po zaútočení na ně.
Složení raidu
Tanci – 3-5 – ze začátku je 5 chanelerů, kteří se musí tankovat
Healy – 6-8 – nutnost prohealovat ze začátku všech 5 tanků + raid
Alespoň 3 warloci – v první fázi channeleři vyvolávají infernaly – musí se BANISH
Hellfire Channeler Abilities
Shadow Bolt Volley – shadow bolty do hráčů v širokém okruhu (cca 30 y)
Dark Mending – Heal, může healovat jak sebe samého, tak ostatní channelery (healuje za cca 70-80k) musí se kickovat
Summon Burning Abyssal – Na náhodný target sešlou infernala, který dává jak AoE dmg, tak fire blast + physical dmg autoattackem. Musí se ihned banish, pokud již nejde banish, tak fear / tankovat.
Magtheridon´s Abilities
Melee útoky dávají za cca 6000 dmg.
Knockback – Boss odkopává několikrát za sebou na malou vzdálenost celý raid. Používá každých 50-60 vteřin.
Blast Nova – Každého hráče v místnosti zraňuje každé 2 sekundy za necelé 3000 fire dmg (trvá asi 10 sec) – níže návod, jak blast novu přerušit
Conflagration – Na náhodné místo vystřelí fireball, toto místo následně delší dobu hoří (nestát v tom)
Cleave – klasická cleave do raidu, prostě nestát před bossem
První fáze
Musí se zabít všech 5 channelerů co nejrychleji, na zabití jsou 2 minuty, po nich vylézá boss. Rozdělí se tanci, a celý raid zabíjí channelery jednoho po druhém, healeři si drží své přidělené tanky + healují raid, warloci si hlídají banish. Na tuto fázi je vhodné odpálit BLka. Pokud se nestíhá a po dvou minutách žije nějaký channeler, pak si tanci berou bosse a zbytek raidu doklepává channelera. Všichni infernálové po zabití channelera, který je vyvolal mizí, proto se do nich nejde dmg.
Druhá fáze
Druhá fáze začíná 2 minuty po spuštění první, tank si bere bosse a odtahuje ke zdi, zbytek raidu doklepává channelery (pokud již nejsou mrtví). Celý raid má rozestupy a nestojí v ohních. Nejdůležitější v této fázi jsou takzvaní klikači, kterých je 10 (5 a 5). Tito klikači jsou rozmístění u 5 kostek kolem místnosti (tam, kde předtím stáli channeleři). Ve chvíli, kdy boss začne castit Blast Novu, musí všech 5 klikačů na kostku kliknout. Následně mají debuff, který jim znemožňuje znovu kliknout, tento debuff je delší, než doba, kdy boss casti další Blast Novu, proto musí být na každé kostce klikači 2, aby se vystřídali. Ten, kdo klikne dostává dmg, proto je healy musí healovat, čím déle se totiž boss díky kostkám drží v kontrolu, tím déle mu dáváme mnohem vyšší dmg.
Třetí fáze
Třetí fáze azčíná na 30 % bosse. Padá strop. Každý hráč dostane cca 5000 dmg a takové shození na zem. V tuto chvíli je důležité používat ability jako ice block, healtstony, apod. Jako první se musí dohealovat samozřejmě tank. Po zbytek této fáze (až po kill bosse) občas může spadnout kus stropu, pozná se to podle padajícího prachu, v tom se nesmí stát (IK asi za 100 000 dmg). Také stále dává Blast Novu, kterou je nutné nadále interrupovat.