High King Maulgar

Kromě samotného bosse se zároveň s ním pullnou i jeho pomocníci. Priest, warlock, shaman a mage.

Složení raidu

3 tanci (boss, priest, warlock)

Nějaké ranged (hunter, pokud možno 2) na tankování shamana

Mage tank (musí mít dost hp, ideálně kolem 11k) – tankuje mága

2-3 warloci (jejich warlock summonuje fel huntery, ty se musí banish)

6-7 healerů

Priest (Blindeye the Seer)

Zabijí se jako první, dává low dmg, důležité je ho zabít rychle, protože healuje

Spelly – AoE heal (dá se kick), self heal a self shield (nejde přerušit ani dispel)

Warlock (Olm the Summoner)

Po zabití priesta jdou meele dps do warlocka, po tom, co se zabije warlock jdou bosse

Spelly – Háže DoT, summonuje fel huntery (banish)

Mage (Krosh Firehand)

Po zabití priesta jdou ranged dpska do mága, po zabití mága do shamana

Spelly – shield (dá se a musí se spellstealnout mágem, který tankuje), casti firebally, pokud se k němu někdo přiblíží, dává fire novu s dosahem 20 yardů (nikdo k němu nesmí, proto he nejdou meelka). I když si mage spellstealuje štít, jednou cca za půl minuty dostane nálož za téměř 9000, to v mezičase mezi spellstealem. Musí se tedy rychle prohealovat.

Shaman (Kiggler the Crazed)

Po zabití mága jdou rangedka do shamana.

Spelly – Lighting Bolt, Lighting shield (nejdou ho meelka). Může „uspat“ primární target, tankuje se nejlépe 2 hunterama s více hp.

Boss (High King Maulgar)

Rangedka ho jdou až po té, co umřou všichni adi, meelka ho jdou po zabití warlocka.

Spelly – meele dmg, arcing smash (nálož do tanka), whirlwind (odbíhat!) + charguje do raidu.

Kolem bosse rangedka a healy musí udělat co největší rozestupy, právě kvůli kombinaci jeho spellů CHARGE  a WHIRLWIND. Meelka musí odbíhat před whirlwindem také.