Gruul the Dragonkiller
Pokud člověk není pozorný a nedělá co má, zde se mu to velice rychle vymstí, a jelikož je tento fight o tom položit bosse co nejdříve, ztráta každého jednotlivce rozhoduje o killu, či wipu.
Složení raidu
2x tank
5-7 healerů (dle zkušeností raidu a gearu)
Čím méně meele dps tím lépe (tak 3-4 krom tanků)
Zbytek ranged dps
Ability bosse
Hurtful Strike – cca jednou za 20 sekund na druhého v agru v meele range. Musí jít do oftanka. Dps dostane IK.
Growth – Každých 30 sekund si boss dá další stack, který zvětší jeho velikost (to by nevadilo) a zvýší mu dmg o 15 %. Nárůst dmg se týká jeho melee dmg, hartful striku i ability Cave In. Proto je důležité zabít bosse v co nejkratším možném čase.
Cave In – Padání úlomků ze stropu, je to AoE na náhodné místo / náhodného hráče, v tomto nesmí nikdo stát. Dmg se zvyšuje tak, jak si boss stackuje Growth. Čím déle fight trvá, tím více Cave In boss dává.
Reverberation – AoE silence na 4 sekundy, dá se resistnout, tank i of tank musí mít před touto abilitou FULL HP a být naHoTkovaní.
Ground Slam – Nejzásadnější abilita – Ground Slam hodí každého hráče do náhodného směru několik yardů. Po dopadnutí na zem se sníží movement speed o 20 % každou vteřinu. Po 5-ti sekundách dostaneme zkamenění (Stoned), po kterém přijde Shatter, který dá všem hráčům ve Vašem okolí do 15 yardů AoE dmg, čím blíže hráči jsou, tím větší dmg dostanou. Nejzásadnější je tedy udělat si rozestupy a nestát u sebe, jinak se navzájem zabijeme! 15 yardů je hodně a je nás tam 25, musí se proto využít celá část jeskyně pro rozestupy.
Průběh boje
Důležité je být full buffed (kdo má málo HP, tak žravky a elixíry na staminu), zároveň je boss o dmg, takže opravdu maximální využití buffů a reagentů. Mágové na všechny rozhází Amplify Magic (všechny ability bosse jsou melee povahy). Také pro všechny healing potiony / healthstony, kdyby před ground slamem nebyli na full HP – použít.
Při pullu se všichni rozestoupí kolem místnosti (každá parta na jinou stranu, healeři rovnoměrně dokola). Rozestupy musí být maximální a musí se udržovat po celý fight, tzn. Vždycky je obnovit.
Bosse tankují 2 tanci, nikdo (obzvlášť melee) nesmí být 2. v agru!
Pro heal: Před Ground Slamem musí být dohealovaný celý raid i tanci. To stejné před silence – na tancích držet HoTky.
Pro melee dps: Má velký hitbox, tzn. držet rozestupy platí i pro vás! Sledovat agro, jakmile přeskočíte 2. tanka v agru jste mrtví. Raději dmgovat méně a žít, než nedmgovat vůbec jako mrtvola.
Pro ranged dps: Sledovat agro, nicméně pokud přeagrujete 2. tanka, nic se neděje. Zodpovědně držet rozestupy.